lauantai 23. huhtikuuta 2011

Laura's LONG days...

BOOOOOOORINNGGGG!!!!
Janita ei oo ollu Kuopios Torstaista lähtien nii mulla on ollu iha JÄRKYTTÄVÄN tylsää... Viikonloppu on menny siinä et oon pyöriny koirien kans ulkona ja löhönny kotona ja syöny suklaata ofc koska on pääsiäinen.
Huomenna ois lähtö Helsinkiin American car showhun, jossa on tullu käytyä 12 vuoden ajan Mut ei siihen voi ees kyllästtyä ^^
(olen ollut koko pienen ikäni autohullu jonka oon tartuttanu viruksen lailla pariin ystäväänikin) (alkuperä tähän hulluuteen on tullut siitä, kun olen pyörinyt isäni mukana automessuilla ja isän kaveriporukan auto tuning hommissa) (toistaseks Janita ei oo vielä autohullu)
Äsken latasin mun MP3seen musiikkia ja siihen menikin se 4h ku oli vähä päiviteltävää ja mesessäki sitä tuli pyörittyä samaan aikaan nii se vähä hidasti vauhtia... Mitä mä sitten sinne latasin?
-Assassin's Creed II soundtracks
-Assassin's Creed Brotherhood soundtracks
-Cheek
-Mikael Gabriel
(Assassin's Creedin musiikit on iha oikeesti hyviä kannattaa kuunnella) 
Vois lähtee koirien kans lenkille tonne pimeähköön iltaan x)
Janita tulee huomenna takas Suomen puolelle Venäjältä joten uskon, että likalla riittää kerrottavaa.

♥-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti