tiistai 22. maaliskuuta 2011

tyyyyyyyyyylsääääääää pvä

Tänää on ollu tylsä pvä siitä lähtien ku tulin himaa... Ku en oo tottunu siihen että oon iha yksin kotona heti koulun jälkee. Ainoot seuralaiset oli vaa mun koirat <3
Koulussa ei oo oikeestaa koskaan tylsää paitsi sitte enkun ja historian tunneilla ku pitää olla iha hiljaa... (Joo siis olen luokan mallioppilas ja olen aina hiljaa tunnilla ja teen kaiken mitä ope käskee) (*köh köh*)

Sitte viikonloppuna ois lähtö Tahkolle mun kaverin Suskin ja muitten likkojen kanssa(; Mennään viettää sinne Suskin synttäreitä koko viikonlopun ajaks x) Saahan nähhä kuinka pahasti siellä nauretaan ja hillutaan xd

Sunnuntaina olin Cheerdance harkoissa ja on se kyllä mun laji ^^ Aion kyllä jatkaa iha vakkarina siinä ryhmässä (;


tässä on joku tällanen vanhempi kuva

Nyt kuuntelen parhaillaan:
ihana <3
♥- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti